🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترانه ای برای قلبم/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 6625) شهریور 19, 1397 
ترانه ای برای قلبم/ابوالقاسم کریمی

من یه درخت تنهام تو قلب یه بیابون
دل من از دیوای آدم نما شده خون

مردن و زنده موندن فرقی واسم نداره
هر روز رو دوش خستم بارون غم می باره

ماهی شب تو رود اشک چشام می خنده
تنهایی فریادمو توی گلوم می بنده

دیواری تا آسمون بین من و بهاره
نسیم خشک صحرا غم به دلم می کاره

حرفی دیگه ندارم چیزی برام نمونده
شوری اشک چشمام ریشه ها مو سوزنده

شاعر:ابوالقاسم کریمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. Z .M

    شهریور 20, 1397

    درود برشما جناب کریمی ارجمند

    بسیار زیبا و عااالی

    دل من از دیوای آدم نما شده خون

    دستمریزاد

    در پناه حق

  2. ابوالقاسم کریمی

    شهریور 20, 1397

    سلام

    سپاسگزارم

    لطف دارید

  3. مازیار نژادیان

    شهریور 21, 1397

    درود ها

    ترانه ای با احساس را میهمان صفحه شما بودم

    شادان و نویسان باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا