🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تسلیت

(ثبت: 220500) دی 14, 1398 
تسلیت

 

مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُو الله عَلَیه وَ منهم من قَضی نَحبَه وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر

شهادت هنر مردان خداست

درد فراق تو، کمر کوه را شکست
سیلاب اشک، طاقت اندوه را شکست

ای آنکه داغ بر دل دشمن نهاده ای
داغ تو، پشت ملَّت نستوه را شکست

دشمن، تو را به زعم خود از ما گرفته است
با یک تبر، که جنگل انبوه را شکست؟

۹۸/۱۰/۱۳ سرودم
#رضا_زمانیان_قوژدی
شهادت مظلومانۀ سردار بزرگ مقاومت، بدست تروریستهای آمریکایی، بر همۀ آزادیخواهان واقعی دنیا تسلیت باد.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    دی 14, 1398

    درد فراق تو، کمر کوه را شکست
    سیلاب اشک، طاقت اندوه را شکست

    ای آنکه داغ بر دل دشمن نهاده ای
    داغ تو، پشت ملَّت نستوه را شکست

    سلام و عرض تسلیت

    جانش شاد 🌿🙏🌿

    • درود بر سزور بزرگوار و استاد عزیزم.
      سپاس از تذکر بجا و درست تان.🙏

  2. علی معصومی

    دی 14, 1398

    درود ارجمند

    حیف میشد که شهیدش نکنند
    پیش حق روی سفیدش نکنند
    او بدنبال شهادت می گشت
    پی ابراز ارادت می گشت
    رقص مردان خدا در خونست
    از اشارات فلک بیرونی و

  3. با سلام و درود فراوان خدمت شما
    عرض تسلیت به همه عزیزان علی الخصوص
    حضرت صاحب الزمان(عج)
    🌹🌹🌹❤️❤️❤️

  4. سلام و عرض تسلیت

    هنر مردان شهادت است

    تقدیمی : 🌺

    با صبوری بتوان کرد ، دلا کاری چند
    در اسارت گل دوران به میان خاری چند

    رفتگان را خبری ساز ، ولایت عشقی
    خود قیامی بکند گر چه به کم یاری چند

    ولی اله بایبوردی

    14 / 10 / 1398

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  5. 🌹🌹🌹

  6. 🌷🌿🙏🌿🌷

  7. جواد مهدی پور

    دی 15, 1398

    درود بر شما زمانیان عزیز

    عالی و آسمانی سرودید

    شهادت سردار شهید سلیمانی و یاران با وفایش را تسلیت عرض می نمایم

    درود بر شما

    💐💐💐

    • سلام استاد عزیزم🌺
      متقابلا به شما انسان فرهیخته و وطن دوست، تسلیت می گویم این ضایعۀ دردناک را.

  8. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب رضا زمانیان قوژدی

    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

    • درودها استاد عزیز
      متاسفانه مدتی بعلت مشکلات از فضای مجازی دور بودم.
      چشم.حتما در اولین فرصت خدمت می رسم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا