🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصویر وارونه

(ثبت: 2762) آبان 14, 1395 

از زندگی و عالم و آدم سیرم
وارونه شده در آینه تصویرم

از بس که نیامده به من شادی ها
زانوی غم تو را بغل می گیرم

#عفت_نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. معصومه عبدالهی

    آبان 18, 1395

    درود بانـــو

    زیباست

  2. محمدعلی ساکی

    آبان 18, 1395

    وارونه شده در آینه تصویرم

    مصرعی عالی و ماندگار

    آفرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا