🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تفرّج

(ثبت: 247721) اردیبهشت 25, 1401 
تفرّج

 

بی خویش،
پنجاهۀ نوروز را
به کدامین اردوبهشت در آمدی مادر؟!

-به مناسبت درگذشت مادرم در نوزدهمین روز اردیبهشت ماه که در سنت مردم استان قزوین از دیرباز روز طبیعت بوده و به پنجاه به در موسوم است.

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 25, 1401

    سلام شاعر و ادیب گرانمایه
    از صمیم دل درگذشت مادری مهربان و فرهیخته را به آن گهر بانوی پاک. تسلیت عرض می کنم.
    جانش قرین درگاه الهی باد
    در پناه خدا 🖤🖤🖤

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 25, 1401

      سلام استاد گرانقدرم
      سپاس بسیار از مهر و همدلی تان

      سلامتی و طول عمر باعزتتان را از خداوند آرزومندم

      🌷🌷🌷

  2. مینا یارعلی زاده

    اردیبهشت 25, 1401

    درود و مهر و ارادت استاد نوری عزیز و گران ارجم
    روح بزرگوار ایشان در آرامش باد
    در پناه خداوند تندرست و پیروز باشید
    🌹🌹🙏🌹🌹

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 25, 1401

      سلام مینا یار علیزاده عزیز

      سپاسگزارم از همدلی و همراهیت

      خدا عزیزانت را حفظ کند

      🌷🌷🌷🌷

  3. محمد حسنی

    اردیبهشت 25, 1401

    درود و عرض ارادت
    در وصف این اتفاق باید گفت:
    بازگشت و جودی اصیل به اصل
    روح شان شاد و قرین رحمت الهی🌹

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 25, 1401

      درودها جناب حسنی گرانقدر

      سپاسگزارم از محبت و اشتراک تعبیر زیبایتان

      خداوند به شما سلامتی و طول عمر باعزت دهد

      🌷🌷🌷🌷

  4. درود فراوان بانوی فرزانه
    روحشان شاد
    درپناه خدا سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا