🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقديم به مدافعان سلامت…

(ثبت: 232690) مهر 29, 1399 

 

مثل ياس كبود شده اى در لباسى به رنگ پاك سپيد
چشم هامان غم تو را ديدند قلب هامان ولى نمى فهميد

كوه غم ها به روى دوشت بود با صبورى تحملش كردى
مثل بغضى كه خوب پنهان شد پشت لبخندي از نسيم اميد

در كلامى بريده و كوتاه گفته بودى كه خسته اى اما
گوش هامان پر از هياهو بود حرف ياس كبود را نشنيد

عاشقانه قدم گذاشته اى در نبردى عجيب و ناموزون
در مصاف همان حريفى كه يك جهان از ظهور آن ترسيد

اى هميشه قرين آرامش سوختى تا كه روشنى بخشى
آب مى شد وجود تو اما عشق در دست هات مى رقصيد

كرونا ناگهان هجوم آورد مرگ بر مردم زمين پاشيد
دست هايت سپر شدند و آه….بايد اين سجده گاه را بوسيد

عظیمه ایرانپور

 

 

 

 

نظرها 21 
  1. سلام و درود بانو
    بسیار زیبا است
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • عظیمه ایرانپور

      مهر 30, 1399

      سلام و عرض ادب
      سپاسگزارم
      سبز باشید و سربلند🌸

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 29, 1399

    🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌸🌸🌸💐💐💐💐

  3. مازیار نژادیان

    مهر 29, 1399

    درود ها
    روزگارانی ، آرش ها و رستم ها از جان مردم دفاع جانانه کردند
    زمانی کسانی که جان بر کف در دفاع از ناموس مردم جان فدا کردند
    واکنون کادر در مان که بی هیچ ترسی از مرگ فقط و فقط به نجات جان بنی آدم می نگرند .کسانی که شاید کمترین توقع را دارند و بیشترین خطر را به جان میخرند.
    مانا و نویسان باشید🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • عظیمه ایرانپور

      مهر 30, 1399

      سلام بزرگوار
      کاملا درسته
      سپاس از همراهی و
      حضور سبزتون
      زنده باشید در پناه خدا🌺

  4. علی معصومی

    مهر 30, 1399

    بسیار زیباست
    🌿🌺🍃🌷🍃

  5. سمیه صباح

    مهر 30, 1399

    عظیمه بانوی ارجمند و گرانقدر
    با سلام و درود

    مثل همیشه زیبا و دلنشین سروده اید مهربانم.

    ((فرشته ی سلامت است پرستار))

    مانا باشید و نویسا
    🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 7, 1399

      سلام سمیه خانم عزیز
      زیبا نگاه شماست
      ممنونم
      سبز باشید و سربلند🧐

  6. جواد مهدی پور

    آبان 2, 1399

    درود بر شما استاد گرامی بانو ایرانپور

    از شعر آسمانی و پاکتان لذت بردم

    شعر فاخرتان در خصوص مدافعان حریم سلامت تحسین بر انگیز و زیبا ست

    بهره مند شدم

    درود بر شماا

    💐🙏💐

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 7, 1399

      سلام و عرض ادب
      تحسین و تایید بزرگان
      همیشه باعث افتخار و دلگرمی ست
      سپاس🌺

  7. موسی عباسی مقدم

    آبان 7, 1399

    سلام بانو ایرانپور گرامی بسیار ممنونمشعر زیبایی سروده اید لذت بردم بزرگوارشادکام باشید🌿🌹🌷🌿💐

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 19, 1399

      سلام و عرض ادب
      سپاس از حضور سبزتان
      زنده باشید در پناه خدا🌸

  8. علی احمدی

    آبان 20, 1399

    احسنت بر شما استاد والاقدر . شعر راستین یعنی همین . 🌷🌷

  9. 🌷احسنت بر شما استاد 🌹

  10. حنظله ربانی

    دی 2, 1399

    احسنت بر شما👏👏👏

  11. عظیمه ایرانپور

    خرداد 16, 1400

    سپاس دوست عزیز🌸🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا