🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم به امام زمان عج ، شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

(ثبت: 211465) تیر 17, 1398 

صاحب الزمان
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
……………..ّ…………
در دعای عهد می خوانم بیا صاحب زمان
عاشقم هر وقت می خوانم بیا صاحب زمان
صبح جمعه در دعای ندبه یا صاحب زمان
العجل گویان به لب گویم بیا صاحب زمان
سالها بگذشت چشمان همه در راه ماند
جان زهرا مادرت آقا بیا صاحب زمان
غرق در دنیای فانی در گناه و معصیت
رحم بنما بر من و بر ما بیا صاحب زمان
جمکران هر هفته دست ما بسوی آسمان
العجل مهدی بیا یا حضرت صاحب زمان
روز آدینه به نامت می درخشد ،مهر و ماه
ای که خورشیدی به آل فاطمه صاحب زمان
روز و شب با ناله و اشک دو چشمان در جهان
چشم بر راه توأم یا حضرت صاحب زمان
…………………………………….
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    تیر 17, 1398

    درود دوست گرامی

    شعر زیبای شما را خواندم
    لذت بردم بسیار

    احسنت
    آفرین
    دستمریزاد

    👏👏👏👏👏👏👏
    🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا