🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم به شهید حججی

(ثبت: 6432) مرداد 21, 1397 

 

توسردادی وبرسر جا گرفتی

درون سینه ها مأوا گرفتی

دراین عصری که پرازشمروخولیست

تو جا در وسعت دلها گرفتی

***

به عرش و نزد مولا شد سرایت

چوسیمرغی و قاف عشق جایت

سپاه عاشقان سردار می خواست

تو سردادی و سرداری سزایت

***

سرت را مثل مولایت بریدند

تنت از کینه دیرین دریدند

شقایق وار با داس شقاوت

گلت رااشقیا از شاخه چیدند

***

عجایب دلبری کردی و رفتی

به دل پیغمبری کردی و رفتی

سرت دادی به راه عشق این عصر

به سرها سروری کردی و رفتی

***

گلی سرشارازاحساس باشی

نگهبان بهر آل یاس باشی

خدامی خواست که دراین زمانه

حریم عشق را عباس باشی

***

تو رفتی حرمت زینب بماند

حریمش پاس تا«صاحب» بماند

مثال حضرت مولای بی سر

تو رفتی تاکه این مکتب بماند

 

*حضرت صاحب الزمان(عج)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    مرداد 22, 1397

    درودها جناب ابوطالبی

    بسیار زیبا بودند

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا