🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلخ این است

(ثبت: 6348) مرداد 3, 1397 
تلخ این است

چنان خندیده ام

در صورتم حک شد خط لبخند 

و تلخ این است 

خبر دارد فقط ال سی دی سامسونگ

از دلواپسی هایم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):