🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار بشیر امیدی

چنان خندیده ام

در صورتم حک شد خط لبخند 

بحر طویل

خوانش: 431

سپاس: 0

 

کاش میشد که به دیوار کمی شادی و لبخند بیاویزم و 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 437

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

همه هستند ولی 

چه سکوتیست در این شهر شلوغ

بحر طویل

خوانش: 558

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

براى گفتن حرفى نيست

مى دانم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 495

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

به سراغ تو شبی می آید،قایق کاغذیم

شده بعد از مرگم…

بحر طویل

خوانش: 623

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

غبارى از سپيدى را 

به روى خرمن گيسو اگر ديدى

شعرنو-نیمایی

خوانش: 430

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

به عشقت سیب می چینم 

بهشت و حوریانش بهر درویشان 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 8530

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

می شود برگردی؟  

می شود باز کنی پنجره را؟ 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 751

سپاس: 8

تعداد نظر: 11

کجایی دوست؟ 

کجا پنهان شدی؟  در ابر یا در باد؟ 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 584

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

بشیر امیدی

بهار…

بشیر امیدی 08 فروردین 1395

با بهار قهر کرده ام 

که پیچکان آبی اش 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 4318

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

خدای آتش و مهر و خدای تا ابد جاوید 

خدای روز ها و شب،پدیدآرنده ی خورشیـد

مثنوی

خوانش: 2918

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

جای خانه

بهتر آن است کمی دل بتکانیم و بریزیم کنار 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1146

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

بشیر امیدی

بعد تو…

بشیر امیدی 23 اسفند 1394

بعد تو… 

دین ز کفم رفت 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 613

سپاس: 8

تعداد نظر: 13