🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گور خواب…

(ثبت: 3052) دی 14, 1395 

 

کاش میشد که به دیوار کمی شادی و لبخند بیاویزم و 
آن شب زده ی پر اندوه
تکه ای بردارد
من از آمار غم کشور خود غمگینم.
کاش بر پیکر دیوار سخاوتهامان
جای آن کهنه لباس
خانه ای بود  که بی مأوایان 
این زمستان پر از حادثه را سر بکنند 
فارق از  زندگی اندر تن مرگ
قلمم سخت به غم پیچیده است
و من از دست زمان دست خدا دست خودم دل گیرم
چه کنم؟ 
غمزده ای تنهایم
نیست در چنته ی من قدرت یاری دادن
من فقط یک شب سرد
به تو خواهم پیوست
و در آن قبر که ساکن  هستی
میشوم مهمانت 
تا شریک شب و تنهایی و اشکت باشم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حامد علی بیگی

    دی 15, 1395

    احسنت…

    قلمتان نویسا

    آرزوی توفیق روزافزون دارم براتون

    و من الله توفیق

  2. سوگند صفا

    دی 15, 1395

    سلام و درود بی کران

    واقعا لذت بردم..

    خیلی عالی…

    نویسا باشین انشالله

    آفرین

  3.  مفق باشی و موید و منصور   چشمهی شعرت جوشان نوشان بائد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا