🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همه هستند ولی…

(ثبت: 2354) شهریور 10, 1395 

همه هستند ولی 
چه سکوتیست در این شهر شلوغ
دل من غم دارد 
حرف، شکوایه، گلایه… و تورا… کم دارد 
همه هستند و من تنهایم 
تو کجایی نیما؟ 
تا به دستم دو سه خط شعر دهی، سر بکشم 
مست در خلسه ی خود 
عکس زیبای نگاری که مرا 
وسط جاده ی پر درد گذاشت 
باز خندان بکشم 
مثل هر روز در این لحظه به دنیای سرودن رفتم 
باز هم 
بی کس و دور و گم و جا مانده 
توی انبار پر از کاه 
به دنبال تو، سوزن رفتم 
وای از دست تو که…..
همه هستند 
و من 
بین انبوه گل و نهر روان و می ناب 
بی تو در قعر جهنم هستم

“قایق خاطره ها”

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سحر جهانی

    شهریور 11, 1395

    سلام ودرود جناب امیدی….

    زیباست….

    درپناه ایزدمنان 

    • بشیر امیدی

      مهر 2, 1395

      درود خانم جهانی 

      ممنون 

      موفق باشید

  2. علیرضا آیت اللهی

    شهریور 11, 1395

    سلام

    مستفید شدم

    مرا به یاد این بیت از سعدی انداختید که :

    « من در میان جمع و دلم جای دیگر است »

    توفیقتان بیش از پیش

    • بشیر امیدی

      مهر 2, 1395

      درود جناب آیت اللهی 

      دقیقا 

      پیروز باشید 

  3. شهریور 11, 1395

    درود بر شما

    خیلی عالی و با احساس سرودید

    برقرار باشید

    • بشیر امیدی

      مهر 2, 1395

      درود خانم محمد زاده 

      سپاس از شما 

  4. طارق خراسانی

    شهریور 11, 1395

    سلام و درود

    نیمایی زیبایی ست

    موفق باشید

    • بشیر امیدی

      مهر 2, 1395

      درود جناب خراسانی 

      سپاس از شما برادر 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا