🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی بهاره کیانی قلعه سردی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: ایذه
بیوگرافی:

واژه واژه می‌بارم حرف حرفِ قلبم را
تا که شعر چَشمت را، روی دفترم آرَم

#بهاره_کیانی ✍

(بهار)
کارشناسی مدیریت دولتی.
علاقه مند به هنر.
افتخار شاگردی تک تک شما شاعران فرهیخته‌
رو دارم و همواره می‌آموزم از محضرتان.
دلتان شاد و آرزویتان به بار...

کانال اشعارم در تلگرام:
https://t.me/baharehkiyani

تماس با من:
http://Instagram.com/bahara_kiyani

آخرین اشعار بهاره کیانی قلعه سردی

لعنت به میلادم

بهاره کیانی قلعه سردی 30 فروردین 1401

 

نفرین به روز مرگ تو، لعنت به میلادم

غزل

خوانش: 619

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

در به دری

بهاره کیانی قلعه سردی 23 اسفند 1400

 

یکسال پدر، رفتی و از تو خبری نیست

غزل

خوانش: 274

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

نمیدانم

بهاره کیانی قلعه سردی 15 اسفند 1400

 

خیالت، دست برمی‌دارد از جانم؟ نمیدانم

غزل

خوانش: 264

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

عشق ممنوع

بهاره کیانی قلعه سردی 10 اسفند 1400

 

مثل چَشمش ساغرِ چشمِ کسی مستم نکرد

غزل

خوانش: 265

سپاس: 7

تعداد نظر: 2

《ای دل》

بهاره کیانی قلعه سردی 08 اسفند 1400

 

آخر چرا خود را تو رسوا کردی ای دل

غزل

خوانش: 278

سپاس: 5

تعداد نظر: 5