🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهانری قاضی

(ثبت: 2717) آبان 7, 1395 

شده تنها نری قاضی

نشی هی از خودت راضی؟

شده محکوم دل باشی

دیوانه وار عاشق باشی ؟

شده با دل تو بازی

یا تو رویادر پروازی ؟

نشدبا دل تو بازی

نمیدانی تو هیچ رازی

مواظب باش نشی قاضی

که ایمانت را می بازی

اگر شد با دلت بازی

یا این دوستان شدن قاضی

به این دنیای پر غصه

دل زیبا رو نبازی

95/8/4

فاطمه_اکرمی_دلنگار