🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زن

(ثبت: 7190) آذر 6, 1397 

⚘زن ⚘

گفتی که  زن ضعیفِ؟
یادت رفته  ظریفِ؟
همون زن که مادرِ
همه جا چون یاورِ
اونکه شیره ی جون داد
شدی چون  سروی  آزاد
 تو بارون  مصیبت
 شد چتری با محبت
 عمر و جوونیشو  داد
تا تو بشی  شاه داماد
اون  شاهپری ،  فرشته
که خونه ت  باش  بهشته
نگو که زن ضعیفِ
کم زورِ  و  نحیفِ
اگه داری  تو خونه ات 
بدون قدرِش  شریفِ
????????۹۷/۹/۵????????????????
#فاطمه_اکرمی_دلنگار