🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیا

(ثبت: 214638) شهریور 17, 1398 

دنیا
کوتاهترین بیت و
بلندترین شعرِ
عمر است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. سلام و درود بانوی فرزانه

    🍃💐🍃🌺🌺🌺🍃💐🌿

    • فاطمه اکرمی

      شهریور 18, 1398

      سلام و عرض ادب بهترین استادم
      ممنونم از مهر نگاهتان
      سلامت باشیدمهربان💐💐💐💐💐🙏🙏🙏

  2. علی معصومی

    شهریور 17, 1398

    درود بر شما
    بانو اکرمی گرامی
    🌹🌹🌹
    بیت بیت شعر عمرت پر ز نور
    🌿🌿🌸

    • فاطمه اکرمی

      شهریور 18, 1398

      🌿🍃
      💐💐
      سلام و درود
      سپاسگزارم مهربان
      💐💐🌿💐🌿🌿

  3. محمدرضا نعمت پور

    شهریور 17, 1398

    زیباست کوتاه نابتان
    درودها

    • فاطمه اکرمی

      شهریور 18, 1398

      سپاس زیبا نگاهتان را🙏🙏🙏🙏🙏🙏🍃🍃🍃🍃

      در پناه خدا

  4. محمد ترکمان پژواره

    شهریور 17, 1398

    … دنیایی که با یک بازدم بی بازگشت به آخر می رسد و از راه نرسیده عمر هزاران آرزو به سر!
    درود بانو خیر مقدم
    باری به اطلاع تمام دوستان می رسانم که عمری باشد اگر، در آخر این عزاز حسینی ع، تمام و کمال در خدمت هستم و از دل و قلم یاران تشنه رحمت…

    • فاطمه اکرمی

      شهریور 18, 1398

      🌿🌿🌿🙏🙏🙏🙏🙏🌺🌺🌺سلام و درود مهربانترین
      بودنتان افتخاریست
      سپاس از حضور پر مهرتان
      ماندگار باشید
      واقعا درست میفرمایید🙏🙏🌺🌺

  5. طارق خراسانی

    شهریور 17, 1398

    سلام بر خواهر عزیزم

    دلتنگتان بودم
    خدا را شکر تشریف آوردید آنهم با کوتاهی بی نظیر و زیبا
    خوشا به حال آنانکه نیامدند.

    در پناه خدا سلامت باید 🌿👏👏👏👏👏👏👏❤️🌿

    • فاطمه اکرمی

      شهریور 18, 1398

      🍃🍃🍃سلام و درود🍃🌿🌿🌿💐
      همیشه بیاد محبت شما خوبان هستم مهربان استاد برادرم
      ببخشید که نمیتوانم در مکتب علم و ادبتان آموزش ببینم
      ممنونم از توجه شما بهترین🌿🌿🌿💐💐🌿🌿💐💐🌿

  6. مینا یارعلی زاده

    شهریور 18, 1398

    درودتان بانو
    کوتاه و پر مغز
    👏👏👏
    💐💐💐

    • فاطمه اکرمی

      شهریور 18, 1398

      💐🌿💐❤️❤️💐🌿🙏🙏🙏🙏🙏سلام و درود🍃سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا