🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فاطمه اکرمی

 

هر کس که بر آن شد برساند همه مخلوق به رضایت

سایر

خوانش: 727

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

شاعر نشدم از غم و بُحران بنویسم

عاشق نشدم از درد هجران بنویسم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 665

سپاس: 8

تعداد نظر: 23

فاطمه اکرمی

دنیا

فاطمه اکرمی 17 شهریور 1398

دنیا

کوتاهترین بیت و

سپید

خوانش: 668

سپاس: 3

تعداد نظر: 12

فاطمه اکرمی

هرگزنرسم

فاطمه اکرمی 12 فروردین 1398

هرگز نرسم من به تو ای ماه بلندم

محتاج نگاهت شدم و چشم نبندم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 226

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

فاطمه اکرمی

زن

فاطمه اکرمی 06 آذر 1397

⚘زن ⚘

گفتی که  زن ضعیفِ؟

شعرنو-نیمایی

خوانش: 331

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

    تقدیم به همسر عزیزم 

پسر خاله  ,,تو چراغ  خونه ای

شعرنو-نیمایی

خوانش: 237

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

     دنیای چموش

دنیا رو دیدم چون اسبی چموش

شعرنو-نیمایی

خوانش: 137

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

فاطمه اکرمی

بغض قلم

فاطمه اکرمی 20 شهریور 1397

بغض گلوی قلم را می فشارد

اشک واژه می بارد

سپید

خوانش: 194

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

فاطمه اکرمی

یادم کن

فاطمه اکرمی 16 شهریور 1397

تا دل تنگ یادت می شود یادم کن

با یک پیام مختصر شادم کن

شعرنو-نیمایی

خوانش: 206

سپاس: 6

تعداد نظر: 15

میشه دنیا رو با چشم دل نازت ببینی 

راه سخت زندگی رو گل لبخند بچینی 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 436

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

فاطمه اکرمی

آرزومه

فاطمه اکرمی 06 مرداد 1397

آرزو می کنم  امشب

 کشتی عشق 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 160

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

فاطمه اکرمی

قلم

فاطمه اکرمی 14 تیر 1397

روز قلم بر تمامی زیبانگاران مبارک باد????✏️????????

قلم بنویس 

سایر

خوانش: 216

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

خانه ای  بی افطار

مادری رنجور است

شعرنو-نیمایی

خوانش: 560

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

جمع کنیم سفره ی رنگین در غروب غمگین

شاید ان دور دستها فقر نشسته خانه ای را در کمین

شعرنو-نیمایی

خوانش: 387

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

فاطمه اکرمی

شده؟؟

فاطمه اکرمی 28 اردیبهشت 1397

شده غم تیشه به ریشه ی کلامت بزند؟

یا که بغض مهر سکوت  روی لبانت بزند؟

شعرنو-نیمایی

خوانش: 142

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

فاطمه اکرمی

سودای سر

فاطمه اکرمی 29 فروردین 1397

سری دارم که سودایش تو هستی

 دلی پردرد که درمانش تو هستی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 378

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

ز تصویر تو می سازم

چنان رویای فردا را

شعرنو-نیمایی

خوانش: 436

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

رقص گیسوان یار است نوبهار

زندگی رو گل غبار است تو ببار

شعرنو-نیمایی

خوانش: 196

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

یه روز یه جا شنیدم

یکی گفت روز ندیدم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 234

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

همراز بگم راز جدید

چگونه شد دردی پدید

شعرنو-نیمایی

خوانش: 232

سپاس: 3

تعداد نظر: 6