🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جلب رضایت

(ثبت: 226894) خرداد 1, 1399 

 

هر کس که بر آن شد برساند همه مخلوق به رضایت
شد آدمی بدخوی و کج اندیش در نهایت بی کفایت

فاطمه_اکرمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 1, 1399

    سلام به خواهر گلم

    میدانید چرا؟

    چون کاری نشد است

    در پناه خدا
    🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 12, 1399

      🌹🌹🌹

      • محمدعلی رضاپور

        مرداد 12, 1399

        سلام و درود
        فرهیخته ی ارجمند!
        نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
        جناب طارق خراسانی،
        بابا طارق عزیز شعر فارسی
        در معرفی شاعران برتر معاصر
        و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
        می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
        سپاس،
        در خدمت تان هستیم در 👇
        http://sherepaak.com/227273/——-

  2. آفرین فاطمه

  3. مهدی سیدحسینی

    بهمن 11, 1401

    درود🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا