🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی لحظه ها

(ثبت: 5089) آذر 9, 1396 
تنهایی لحظه ها

اینجا،
روی تمام نیمکت های این شهر
کنار 
تنهایی تمام لحظه هایم
جای تمام نبودن هایت
درد میکند…

دنیا.ت(ماهک)
۹۶/۹/۸