🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی…

(ثبت: 238989) اردیبهشت 24, 1400 
تنهایی…

 

تَنها که شَوی فارِغی از دوز و کَلَک ها

آسوده ای از زَخمِ زَبان ها… مَتَلَک ها

دِلشاد تَری از هَمـه، وَقتـی کـه ببینی؛

دُنیایِ تـو خالی شُده از خالِه زَنَک ها.

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):