🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنها

(ثبت: 244748) بهمن 3, 1400 

 

از تو تنها چون شدم

بی سِپَر بی سَر شدم

بی تو بی یاور شدم

یا که بی باور شدم

بی تو عاشق تر شدم

با خودم دشمن شدم

گر چه ظالم تر شدم

سرد و نا ایمن شدم

بی تو و بی یادِ تو

شهرهٔ عالم شدم

حسن سهرابی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 3, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا