🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توفیر

(ثبت: 251098) شهریور 21, 1401 

 

میدان مین باشی؛
یا در کلاس درس!
سر کار،
یا به تفریح…
هیچ توفیری ندارد؛
وقتی جای دیگر
پیش کسی دلت گیر است.

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 21, 1401

    درود بر شما
    بسیار با احساس و دلنشین
    «پیش کسی دلت گیر است»
    🌺🌷🌺

  2. طارق خراسانی

    شهریور 21, 1401

    سلام لیلای عزیز

    طبع گلریزت همیشه سبز و قلمت همیشه نویسا

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا