🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تولّد

(ثبت: 4872) مهر 17, 1396 

#تولّد
پشتِ یک کیک،که تصویرش پر از درد است
پشتِ یک شمع، که آتیشَش عجب سرد است

پشتِ یک سال،که بی خندهِ تو و من،کوچید
پشتِ یک شعر،که حرفش رازِ یک مرد است

پشتِ این ها من چه می خواهم،مَگَر چیزی هست
هیچ فرقی نیست،اِمسالم خَزان زرد است

دورِ کادوها رُبانِ مشکی پیچیده شده
مثلِ قابِ عکسی از مُرده،که طرد است

زادروزَم جمعه اُفتاده،از این بَدتر هست؟
شاید،عشق هایِ اِمروزی،که تو زرد است

خسته اَم از پَرسه هایِ بی هَدَف در این شهر
حالَم؟ شهری،که هوایش پُر از گَرد است

همچو پَرگارَم که پشتِ هیچ ها می گردم
فال نیز گفته،سالی که عقب گرد است

#علی_سالاروند 
#تقدیم_به_همه_ی_متولدین_مهر_ماه_و_پاییز
1396/07/14

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):