🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی سالاروند
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار علی سالاروند

طُ

علی سالاروند 01 اسفند 1396

#طُ

اپیزود اول

سپید

خوانش: 204

سپاس: 0

وطن

علی سالاروند 22 بهمن 1396

#وطن

ای گربه ی فراریده از موش بیشتر

مسمط

خوانش: 246

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

وضع

علی سالاروند 20 بهمن 1396

گربه ام،با فکر بَبر شدن می خوابم

حرفم،در صَدَد جمله شدن می مانم

خوانش: 174

سپاس: 2

رُستم

علی سالاروند 14 بهمن 1396

حجم این غصه را، بی تو خوردن

من ندارم مگر، رٌستمَم من

خوانش: 182

سپاس: 0

وَ شبی را که منم

علی سالاروند 24 دی 1396

#و_شبی_را_که_منم

بارشِ اَبر سِتُرگ آسمانی که منم

خوانش: 181

سپاس: 0