🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وطن

(ثبت: 5486) بهمن 22, 1396 

#وطن
ای گربه ی فراریده از موش بیشتر
ای چشم هایت “تَر” تر از هرچه که چشم تر
ای سوخته دل،عمر فنا رفته  در هدر
سوگ”دو”رود پر از خون،ای زخم هر تبر
آخر صدای تکّه ات، که می رسد به گوش

ای مُغتَشش،نداهای در بند هر گلو
ای بغض های رفته در کنج دلم فرو
بوسه زده به گونه ی معشوقه های او
نه شرق و نه ای غرب گرا،جام زهرت کو؟
جام مِیِ در دست رقیبانِ باده نوش

جام مِیِ در دست منِ منتظر به پا
تا کِی سر به سر،تن به تن،کُشتن برای جا؟
می گفت که بمیرید،گفتند خیلی ها…
می میرم در تو آغوشت امشب جدا…جدا
مستِ خراب گشته در بزم،بیا به هوش

#علی_سالاروند 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 24, 1396

    سلام و عرض ارادت

    زنده باشید

    • علی سالاروند

      بهمن 24, 1396

      درود بر شما جناب مهدی پور بزرگوار

      سپاس از محبت شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا