🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علی سالاروند
علی سالاروند

طُ

علی سالاروند 01 اسفند 1396

#طُ

اپیزود اول

سپید

خوانش: 211

سپاس: 0

علی سالاروند

وطن

علی سالاروند 22 بهمن 1396

#وطن

ای گربه ی فراریده از موش بیشتر

مسمط

خوانش: 247

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

علی سالاروند

وضع

علی سالاروند 20 بهمن 1396

گربه ام،با فکر بَبر شدن می خوابم

حرفم،در صَدَد جمله شدن می مانم

خوانش: 176

سپاس: 2

حجم این غصه را، بی تو خوردن

من ندارم مگر، رٌستمَم من

خوانش: 183

سپاس: 0

#و_شبی_را_که_منم

بارشِ اَبر سِتُرگ آسمانی که منم

خوانش: 183

سپاس: 0

#زخم 

اِمشَب از این دردِ نگار،قلبم می خواند به دار

خوانش: 160

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

#تولّد

پشتِ یک کیک،که تصویرش پر از درد است

خوانش: 129

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

عارفان، دل خستگان، بویِ خزان می آید

مژده ای آمد،بهارِ عاشقان می آید

خوانش: 222

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

علی سالاروند

دور…

علی سالاروند 16 شهریور 1396

امشب،در این دِهکَده جنگ است

و دلِ زنانِ دهکده خون رَنگ است

شعرنو-نیمایی

خوانش: 451

سپاس: 0

علی سالاروند

تنها

علی سالاروند 13 شهریور 1396

مثلِ نَخلی خُشک و بی محصول،بیهوده شدم

چون زَنانِ یائسه فرتوت و فرسوده شدم

خوانش: 289

سپاس: 1

تعداد نظر: 2