🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو ، من

(ثبت: 3840) فروردین 24, 1396 
تو ، من

تو از دستم بگیر ، من درد دستم

تو از حسم بگو ، من حس خستم

بیا باران ببینیم در  بهاران

نو از باران بگو ،من چتر بستم

رویم راه از گلستان بر هوایی

تو از راهم بگو ، من جاده هستم

شویم غرق دعا راز دو عالم

تو از رازم بگو ،من در نبستم

اگر من ما شویم، رسمیم چو دریا

تو از من ها بگو ،من در تو مستم