🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو آمدی و طعم عسلهاعوض شده است

(ثبت: 3926) اردیبهشت 5, 1396 

تو آمدی و طعم عسلها عوض شده است

مضمون شاه بیت غزلها عوض شده است

تو آمدی و دید مداین به چشم خود

روی زمین مدار گسلها عوض شده است

آغوش، کس  برای یتیمی نمی گشود

سبک گشودگی بغلها عوض شده است

وقتی که آمدی همه بتها شکست وباز

لات و منات و نوع هبلها عوض شده است

دنیا شده است مزرعه ی عشق با شما

دنیا عوض شده است وعملها عوض شده است

وقتی که معجزات تو دیدند جاهلان

افسانه ها عوض و مثلها عوض شده است

غیر از علی ندیده جهان سالها چو تو

الگو عوض شده است وبدلها عوض شده است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 7, 1396

    درود بر شما

    عالی سرودید مرحبا

    زنده باشید

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 7, 1396

    سلام و دود

    غزل زیبایی برای پیامبر عشق سروده ید 

    دلمریزد

    در پناه خدا 

    • درود جناب طارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      سربلندباشید .خدایارتان

  3. اردیبهشت 8, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا