🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو اما نه

(ثبت: 222842) اسفند 4, 1398 

 

تو اما نه
شکستم بعد تو، نزدیک پایانم تو اما نه
دگر از عاشقی کردن گریزانم تو اما نه

غرورم، اعتبارم، خاطراتم، روح و جانم رفت
گلم یادآور قاجار ایرانم تو اما نه

برایت عاشق و دیوانه بسیار است می دانم
شبیه زیره در کرمان فراوانم تو اما نه

شب و فکر و غم و بیداری و سردرد و یاد تو
دوباره بر سر این سفره مهمانم تو اما نه

شدی پروانه و رفتی از این بن بست تو در تو
اسیر پیله ی تکرار زندانم تو اما نه

به عشقت گم شدم زیبای رازآلود! برمودا!
در اعماق دلت پیدا و پنهانم تو اما نه

شبیه شعر حافظ نقل مجلس ها شدی بانو
شبیه شعر سعدی سخت و آسانم تو اما نه

برایت عاشقی مانند بازی بود، می فهمم
که من بازنده و تنها و ویرانم تو اما نه

برایم عاشقی مثل نفس هایم حیاتی بود
از اول هم مشخص بود می مانم تو اما نه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    اسفند 4, 1398

    شبیه شعر حافظ نقل مجلس ها شدی بانو
    شبیه شعر سعدی سخت و آسانم تو اما نه

    آفرین و احسنت
    همیشه از خواندن غزلهایتان مسرور و خرسندم
    این غزلهای خواندنی را حیف است نخواندن که باید به تکرار خواند
    زبانی امروزی، غزلی جوان و پویا، حتی نگاه سپیدگوی سرسختی چون مرا که همیشه از شعر نو به وجد می آید به شعر کلاسیک عوض میکند
    درود بر شما شاعر مستعد و خوش قلم
    نویسا باشی و عاشقانه قلم بزنی، چشم بد از شما دور
    👏👏👏👏👏🌻

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 9, 1398

    سلام و درود
    از شما بزرگوار دعوت می شود برای انتخاب سه اثر برتر در بخش مطالب و سه اثر برتر در بخش اشعار،
    رای خود را اعلام بفرمایید. سپاس
    http://sherepaak.com/223188/-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا