🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو هم مثل من

(ثبت: 269864) خرداد 3, 1403 
تو هم مثل من

خیاطم باش
بدوز دلت را به دلم
من تو را
ثانیه به ثانیه نفس میکشم
زندگی ات میکنم
تا تو سیر کنی در هوای من
تا بی هوا هوادارم باشی
نقاشم باش
خودت را عاشق من بکش
آشیانه من را در آغوشت بکش
من را تنفس کن
در هوایم سیر کن
در بالون عشق مان
بی صدا فریاد کن
که تو هم مثل من
دوستم داری
حتی بیشتر از جان

#مجید_محمدی(تنها)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 3, 1403

    روز شما به خیر جوان
    امید که آرزوهایت به بار نشسته و دیگر ” تنها ” نباشی

  2. حمید گیوه چیان

    خرداد 3, 1403

    درود جناب مجیدی عزیز
    عاشقانه‌ی زیباییست.
    دم شما گرم و وجودت مملو از عشق
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا