🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو و من

(ثبت: 232162) مهر 13, 1399 

تو، من

تو کبکبه در کبکبه در کبکبه جاهی
من شبزده در شبزده در شبزده ماهم

تو مسئله در مسئله در مسئله رازی
من قافله در قافله در قافله راهم

تو سلسله در سلسله در سلسله زلفی
من مشغله در مشغله در مشغله آهم

تو دامنه در دامنه در دامنه کوهی
من گمشده در گمشده در گمشده کاهم

تو چلچله در چلچله در چلچله شوقی
من زمزمه در زمزمه در زمرمه چاهم

تو فاصله در فاصله در فاصله جاوید
من ثانیه در ثانیه در ثانیه گاهم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود استاد معصومی
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 13, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا