🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکبر

(ثبت: 270461) خرداد 29, 1403 

 

ماه را که چیدم،
آسمان /
سگرمه‌هایش در هم رفت…
آه…
–چقدر خود خواهم!

 

#لیلا_طیبی (صحرا)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 29, 1403

    آنور نوشتم … اینور هم می نویسم که ماه و آسمان حتا اگر در معانی اصلی خود هم تعبیر شوند ، باز شعر اتفاق افتاده است

  2. طارق خراسانی

    خرداد 29, 1403

    سلام لیلای مهربان

    شما و زانای عزیز یاران خوب پاک‌ هستید و پرچمداران فرهنگ این سرزمین
    کوتاه زیبایت به لطافت اندیشه های کهکشانی ات می باشد

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا