🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انقراض انسانیت

(ثبت: 270388) خرداد 26, 1403 

 

آیا به انقراض یوزهای ایرانی،
–اندیشیده‌ای؟!.
به انقراضِ انسانیت
چطور؟!

 

#لیلا_طیبی (صحرا)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 26, 1403

    سلام
    بداهتی تلخ خواندم از قلمی شیرین
    و متاسفانه جواب ما مثبت هم باشد ، دردی را دوا نمی کند . چه اندیشه کنیم چه نیاندیشیم، انسانیت منقرض شده

  2. طارق خراسانی

    خرداد 26, 1403

    سلام‌ لیلای عزیزتر از جان
    چه سوالی؟

    جوابش بس تلخ است

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا