🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی لیلا طیبی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار لیلا طیبی

تنهایی

لیلا طیبی 05 اردیبهشت 1403

 

در محاصره‌ی تنهائی‌ام!

هاشور

خوانش: 32

سپاس: 3

یوزپلنگ

لیلا طیبی 29 فروردین 1403

 

ذهنم،

هاشور

خوانش: 49

سپاس: 6

تعداد نظر: 3

آخرین نوشته های ادبی لیلا طیبی

گودرز شکری نویسنده‌ی همدانی درگذشت

لیلا طیبی 05 اردیبهشت 1403

گودرز شکری، نویسنده‌ی همدانی درگذشت

آقای “گودرز شکری” نویسنده و نقاش همدانی در سن ۸۸ سالگی دار فانی را وداع گفت.

خوانش: 18

سپاس: 0

داریوش ملک پور شاعر خرم آبادی

لیلا طیبی 04 اردیبهشت 1403

آقای “داریوش‌ملک‌پور” زاده‌ی ۲ شهریور ماه ۱۳۵۳ خورشیدی، در خرم‌آباد است.

مجموعه‌ شعر “هنوز هم اتفاقی زنده‌ام” از او توسط انتشارات پریسک چاپ و منتشر شده است.

خوانش: 27

سپاس: 0

محمد انور انوری شاعر افغانستانی

لیلا طیبی 01 اردیبهشت 1403

حاج “محمد انور انوری” فرزند “میرزا محمد شریف”، شاعر افغانستانی، زاده‌ی سال ۱۳۱۴ خورشیدی، در شهر قندهار است.

وی سواد خواندن و آموزش‌های متداول آن زمان را نزد “ملا نجف” و “مادر ثریا” که مکتب‌خانه آنان در شهر قندهار از شهرت خاصی برخوردار بود، فرا گرفت.

خوانش: 21

سپاس: 0

محمد سرور رجایی شاعر اقغانستانی

لیلا طیبی 30 فروردین 1403

آقای «محمد سرور رجایی» شاعر و نویسنده‌ی افغانستانی مقیم ایران زاده‌ی سال ۱۳۴۸ خورشیدی در کابل پایتخت افغانستان بود که در سال ۱۳۷۳ به ایران مهاجرت کرد.

از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایش می‌توان به نقش او در تاسیس خانه ادبیات افغانستان در سال ۱۳۸۲، چاپ چندین جلد کتاب درباره شهدای افغانستانی حاضر در دفاع مقدس، مدیریت دفتر شعر و داستان افغانستان در حوزه هنری و… اشاره کرد.

خوانش: 25

سپاس: 0

علیرضا قناد شاعر دزفولی

لیلا طیبی 27 فروردین 1403

زنده‌یاد “عبدالرضا قناد دزفولی” ملقب به “حکیم الشعرای استان خوزستان”، شاعر و منتقد ایرانی و از پیشکسوتان عرصه شعر و قصه استان خوزستان، در آذر ماه سال ۱۳۱۶ خورشیدی، در خانواده‌ای مذهبی در دزفول به دنیا آمد.

او پس از گذراندن دوره راهنمایی، وارد حوزه علمیه شد و چند سال بعد تحصیل در دوره دبیرستان و مقاطع دانشگاهی را شروع کرد.

خوانش: 55

سپاس: 0