🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکثیر

(ثبت: 259935) خرداد 1, 1402 
تکثیر

خزه بسته
تن هایی
بر قامت ثانیه ها
جمعیتی
در عبور
از پل های خاطراتم
در تکثیر مدام تو
می کوشند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 1, 1402

    درود مهر بانو
    💐💐🌿💐🌿💐🌿🍃

  2. سلام

    میلادتان مبارڪا باشد

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 1, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    زادروز تان خجسته باد

    • شیدا شهبازی

      خرداد 1, 1402

      سلام و احترام ممنون از لطف شما 🙏

  4. سالروز تولدتان فرخنده باد….

  5. برهان جاوید

    خرداد 2, 1402

    درود و عرض تبریک به مناسبت زادروز فرخنده تان
    🌹🌹🌹

    • شیدا شهبازی

      خرداد 4, 1402

      سلام و احترام ممنون از لطف شما💐💐🙏

  6. مهرداد مانا

    خرداد 3, 1402

    تولد داریم چه تولدی 😍😍
    مبارک باشه و اورانگوتان ( والا همش که نمیشه میمون باشه 😅😅 )

    • شیدا شهبازی

      خرداد 4, 1402

      سلام ووعرض ادب
      ممنون از شما 🙏💐😊☺️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا