🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تک برگ برنده….

(ثبت: 217334) آبان 12, 1398 
تک برگ برنده….

تنهایی،
شاید تک برگ برنده ای ست
که
در زندگی…
در دستان ماست
م. مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 16 
  1. ولی اله بایبوردی

    آبان 12, 1398

    سلام و درودها

    خلوت در جلوت بهتر از تنهایی …

    دلنمیراد

    تقدیمی : 💐

    برگ سبزم ، ریشه دارم ، در زمین
    ماحصل این ریشه ای ، ای نازنین

    زیستی باشد که در دستان ما
    اجتماعی ،منفرد ، آفت کمین

    ولی اله بایبوردی

    12 / 08 / 1398

    🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 12, 1398

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  3. سپیده طالبی

    آبان 13, 1398

    درودها بانوی نازنین🌺

  4. امیر جلالی

    آبان 13, 1398

    برداشتی قابل تامل و درست از تنهایی…
    حقیقتا تنهایی یک موهبت است… یک فرصت… تنهایی گاهی به معنای تنها ماندن تعبیر و معنا می شود اما…
    منظور من و احتمالا نویسنده تنهایی فعال است که سازنده و پردازنده اندیشه و دل آدمی است.
    نه از روی افسردگی ، بلکه به معنای خودسازی و دور از تمام هیاهوی بی ثمر و بی فایده … ازدحام جمعیت پیرامون آدمی ، حسن نیست…
    درود بر شما

  5. مينا امينی

    آبان 13, 1398

    درود جانم
    تنهایی رو زیبا به تصویر کشیدی

    آفرین
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشی به مهر و موفق ❤️❤️❤️🙏

  6. هادی بیابانی

    آبان 13, 1398

    سلام و درود بسیار عالی💐🙏🌷

  7. درود ها بانو
    بسیار زیبا سرود ه اید
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مهتاب ایزدسرشت

      آبان 13, 1398

      سپاسگزارم استاد دهنوی بزرگوار
      ازتوجه والتفات شما🌸🌿

  8. علی معصومی

    آبان 13, 1398

    درود بر شما
    ارجمند
    🌷🌺🌸🌷🌸🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا