🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تیر

(ثبت: 2573) مهر 15, 1395 
تیر

یا حضرت علی اصغر (علیه السلام)

ای تیر چه شد!جهان بهم ریخته است؟
خورشید چه ناگهان  بهم ریخته است

حرفی بزن ای سه شعبه  تا جان داری
از خونِ که آسمان بهم ریخته است؟

#عفت_نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا