🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جامانده

(ثبت: 244125) دی 16, 1400 

 

جا کم داشتیم برای مسافرت
پدر جا ماند که خانه خالی نباشد
ما جایش را خالی کردیم
ولی هیچ چیز جای خالی پدر را پر نکرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 16, 1400

    سلام

    محتوای نوشته ی شما مرا منقلب کرد

    درودتان

    در پناه خدا
    🌿🌹🌹🌹🌿

  2. حسن نبی

    دی 16, 1400

    درودتان دوست عزیز🌹
    واقعا هیچ چیز جای خالی پدر رو پر نمی کنه😥

  3. خسرو فیضی

    دی 16, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . پدر من سال هاست رخت به بهشت کشیده است . او بهشتی زاده شده بود . از دیده ام سال هاست که رفته است . . اما از دلم هرگز نمیرود
    . او قهرمان زندگی من است.
    . حتی اگر هیچ مدالی بر گردنش نباشد.
    . حتی اگر هیچکس از قهرمانی اش با خبر نشود.
    . قهرمانی که هیچوقت خسته نشد.
    . قهرمانی که می باخت تا من برنده شوم .
    . او قهرمان زندگی من است.
    قهرمانی که بودنش روز و ماه و سال نمی شناسد .
    . قهرمانی که در سخت ترین روزهای زندگی کنارم ماند و هرگز پشتم را خالی نکرد… حتی اگر تمام دنیا رو به رویم باشند ایمان دارم که او کنارم می ماند.
    . او قهرمان زندگی من است…
    . حتی اگر بهشت زیر پایش نباشد
    . استاد ارجمند جای خالی پدر هرگز پُر نمی شود!!
    . موفق و پیروز باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا