🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جامه از تن میدرم..!

(ثبت: 1787) خرداد 31, 1395 
جامه از تن میدرم..!

یک تک بیت انتخاب کردم از یک غزل جدیدم

که تقدیم میکنم به همسر عزیزم «جعفر»…

خواب دیدم ،خواب رفتی در کنار بسترم

من به شوق بوسه هایت ،جامه از تن میدرم.

قول میدم شعر رو‌کامل بذارم .

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    تیر 1, 1395

    " خواب دیدم ،خواب رفتی در کنار بستـــــرم

    من به شوق بوسه هایت ،جامه از تن میدرم "

    عشق را همبازی  عریانــــــــــی خود می کنی

    من چگونه از چنین تصویر زیبـــــــــا بگذرم

    سلام و عرض ادب محضر بانوی آسمانی ام سوگند مهربان

    از شعر بسیار دل انگیزتان لذت بردم

    منتظر نمایش  تمام غزل قشنگتان  هستم حتم دارم که همه ی ابیات به زیبایی و گیرایی عشق خواهند بود

    برایتان آرزوی توفیق روز افزون دارم

    زنده باشید به مهر بانوی گرانقدرم

    درود بر شمااااا

    • سوگند صفا

      تیر 1, 1395

      سلام و عرض ادب استاد عالیقدر..

      خیلی ممنونم از حضورتون

      منت گذاشتین

      سپاس…‌‌..

      بابت اون بیت تون هم ممنون

      که به شعرم افزودین …

      زنده باشین..

      بله حتما غزل رو کامل میذارم

      البته کامل کنم بعد..

      باز هم‌ممنون از حضورتون

      یاحق

  2. رضا محمدصالحی

    تیر 1, 1395

    درود بانو 

    جامه/ بر/ تن می درم – بهتره 

    • سوگند صفا

      تیر 1, 1395

      سلام و سپاس از حضورتون و نظر لطف تون به تک بیت حقیر…

      خیلی خیلی ممنون…

      زنده باشین

      طاعات تون هم قبول

      زنده باشین

      یاحق

  3. مينا امينی

    تیر 1, 1395

    درودها مهربانوی خوبم

    باارزوی بهترین ها برای هر دوی شما 

    • سوگند صفا

      تیر 2, 1395

      سلام مینا جان

      خیلی ممنون از حضورت…

      خیلی…..

      و بابت اینکه خوندی

      عزیزی…

      یاحق

  4. سحر جهانی

    تیر 1, 1395

    درودعزیزم

     

    خوشبخت باشید…..

    • سوگند صفا

      تیر 2, 1395

      سلاااام سحر خانوم

      ممنون از حضورتون عزیززززم.

      زنده باشین

      یاحق

  5. عااالی

    مبارکشون باشه 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا