🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جام دل لبریز با شربی حیا

(ثبت: 230536) مرداد 25, 1399 
جام دل لبریز با شربی حیا

1

طالب آن آبی حیاتی خضر نام
چشمه آبی را طلب ای خوش کلام

با چشیدن شهد نوشی چون شراب
عابر از کویی فرار از هر عوام

2

اربعینی جام طالب ، ساقیا
تا بخورد آرام گیرم لحظه ها

دم غنیمت لحظه ای را ای عزیز
جام دل لبریز با شربی حیا

3

جای اعلی جنّتی باشد مرا
جامه تقوایی بپوشم از حیا

با کسی کاری ندارم ای عزیز
خود کنم اصلاح دوری از بلا

4

یاد سیمرغی کنی سی مرغ را
از میان مرغان یکی شد رهنما

هدهدی را یاد آور ای عزیز
آشنا با هفت وادی راهها

ولی اله بایبوردی

24 / 05 / 1399

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا