🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “جانا”

(ثبت: 268106) اسفند 14, 1402 

 

جانا
حالا که برف هم آمد
کفش هایت را زین کن
و آمدنت را بر دوش جاده بینداز
اینجا تمام جاده ها
به آغوش من می رسد.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۲/۰۷

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 14, 1402

    سلام‌ دختر عزیزم دنیا

    عاشقانه ای بسیار زیباست

    خدا حافظ عزیز جانم
    🌱👏👏👏🌱

    • دنیا تیموری

      اسفند 16, 1402

      سلام باباطارق عزیز
      زیبا خواندید🙏
      در پناه خدا🌹

  2. حمید گیوه چیان

    اسفند 14, 1402

    درود بر شما بانو تیموری ارجمند
    خیلی زیباست👏👏👏👏💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا