🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانم به قربانت

(ثبت: 262515) مرداد 28, 1402 

 

آمدی جانم به قربانت بیا حالی کنیم
فارغ از هر ماجرا ابراز خوشحالی کنیم

من که میدانم که برگشتی که ما
صیغه ی عقدی میان من و تو جاری کنیم

دل بگیر از دود تهران عشق من
ماچ بازی در دل ساری کنیم

لب به لب با من بیا دل دل نکن
عشق تنها مانده باید عشق را یاری کنیم

 

شاعر : مهدی سلمانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا