🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “شهوت شعر”

(ثبت: 268909) فروردین 20, 1403 

 

خواستنت
شهوت شاعرانگی ام را
بر می انگیزد
و من هر روز با واژه های عریان ذهنم
خیال داغِ تنت را
میپیچم دورِ تنم و معصومیتِ
جسمم را
میان التهابِ آغوش مردانه ات
نشانه می گیرم.
طعم بوسه هایت هنوز
در ذائقه ی لبانم باقیست
لذت خواستنت مرا به شعر می کشاند.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۲/۲۷

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 20, 1403

    سلام و درود بر دنیای عزیز

  2. فروردین 20, 1403

    سلام دنیای عزیز

    بسیار زیباست

    آفرین

    در پناه خدا 🌹

  3. طارق خراسانی

    فروردین 20, 1403

    بدون کاربری اومده بودم شاد باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا