🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی منصور فرزادی
تاریخ تولد: 1364/01/07
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

تا جوهر جان به خون غم ریخته شد
نامم به شکوه میهن آمیخته شد
منصور من از تبار آن حلاجی ست
کز دین ستم به دار آویخته شد

منصور فرزادی

آخرین اشعار منصور فرزادی

ابلیسان

منصور فرزادی 07 اردیبهشت 1402

«بهشت»

زاهدِ دیوانه گر جایش بگردد در بهشت

غزل

خوانش: 79

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

حجابهای برهنه

منصور فرزادی 29 فروردین 1402

۱)

همیشه سنگ مقاوم به شیشه میخندد

غزل

خوانش: 168

سپاس: 4

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 3

کشور دیرینه

منصور فرزادی 27 فروردین 1402

 

آتشِ خشمِ تو گر شعله زند در جانم

غزل

خوانش: 114

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

جلوه ی یزدان

منصور فرزادی 26 فروردین 1402

1)

سجده بر معبدِ توخالیِ قدیس چرا

غزل

خوانش: 104

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

بهتر آنست…

منصور فرزادی 01 آبان 1401

 

بهتـــر آنســت که مـن کافــرِ عالـم باشـم

غزل

خوانش: 236

سپاس: 5

تعداد نظر: 8