🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی یاسر رشیدپور
تاریخ تولد: 1358/03/25
جنسیت: مرد
شهر: گیلان
بیوگرافی:
آخرین اشعار یاسر رشیدپور

با  تو روشن  می شود  کاشانه ی  ویرانه ام ( یاسررشیدپور )

یاسر رشیدپور 19 مهر 1402

 

با تو روشن می شود کاشانه ی ویرانه ام

غزل

خوانش: 122

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

چهرۀ حور و پری را از کجا آورده ای ( یاسررشیدپور )

یاسر رشیدپور 09 شهریور 1402

 

چهرۀ حور و پری را از کجا آورده ای

غزل

خوانش: 171

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

مثل تیری که به یک آن ز کمان می گذرد

یاسر رشیدپور 10 اردیبهشت 1402

مثل تیری که به یک آن ز کمان می گذرد

عمر ما نیز چنان باد وَزان می گذرد

غزل

خوانش: 160

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

یک نگاه مست تو صبر و قرارم ﺑﺮﺩﻩ است

یاسر رشیدپور 20 اردیبهشت 1401

 

یک نگاه مست تو صبر و قرارم ﺑﺮﺩﻩ است

غزل

خوانش: 344

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

چهره بگشا ماهِ من شب خیمه بر پا کرده است

یاسر رشیدپور 21 آذر 1400

 

چهره بگشا ماهِ من شب خیمه بر پا کرده است

غزل

خوانش: 312

سپاس: 6

تعداد نظر: 8