🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جراحت

(ثبت: 13512) بهمن 6, 1397 

به جزایرِ نگاهت، به سواحلِ جدایی
به حریمِ بادِبان ها، سر ِ ابر ِ آشنایی

منم آن شکسته شهری که ندید کشتی ات را
و به موج، خیره می شد که تو نازنین کجایی ؟

تو میانِ آب و آتش، من و بادهای سرکَش
نَفَسی که دار می شد به خروشِ روشنایی

چه غمی نشسته بندر به دل ِحباب ِ باران
که مُدام قو بریزد سرِ صحنه ی کذایی؟

به دروغ و راست درهم، خبری ست آن ورِ غم
نه به مُعجزی و نوری، نه به چونی و چرایی

اگرم که خوش نوایی ست؛
کجاست همنوایی؟
.
.
“خبرت خرابتر کرد…
جراحتِ جدایی*”

#فریبا_نوری
بیست و یکم اسفند ماه نود و شش
* (سعدی)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1397

    سلام و درود
    عالی ست
    لذت بردم =D>@};-

    • فریبا نوری

      بهمن 10, 1397

      سلام استاد ارجمندم
      ممنونم از لطف و محبتتان
      @};-@};-@};-

  2. مازیار نژادیان

    بهمن 7, 1397

    درودها بانو نوری گران فهم

    چون همیشه لذت میبرم از شیوائی کلام شما

    باشید و بتابید@};-@};-@};-@};-@};-

    • فریبا نوری

      بهمن 10, 1397

      سلام جناب نژادیان ارجمند
      ممنونم از لطف و محبت شما
      @};-@};-@};-

  3. اکبر رشنو

    بهمن 7, 1397

    درود ها
    و سلام
    بر شما گرانقدر سرکار خانم نوری
    ارزنده و در خور
    در مضامین بکر و بلند و تر کیبات ارجمند
    هماره باشید به مهر و نیکویی خداوند عزیز

    • فریبا نوری

      بهمن 10, 1397

      سلام استاد ارجمندم
      ممنونم از لطف و محبت شما
      @};-@};-@};-

  4. اکبر رشنو

    بهمن 7, 1397

    @};-@};-@};-@};-

  5. مازیار نژادیان

    بهمن 8, 1397

    حسب قولم برگشتم تا بر این شعر بانو نوری بنویسم

    تا خواندم بخاطر تشابه وزن شعر معروف عراقی را زیر لب زمزمه کردم

    “به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند

    که تو در برون چه کردی که درون خانه آئی”

    اما جنس این شعر حرف امروز بود و به نظرم

    تصویر ” که مدام قو بریزد سر صحنه کذائی” یه تصویر بکر و پر از حرف بود که از آن لذت بردم

    هماره نویسان و تندرست باشید بزرگوار@};-@};-@};-@};-@};-

    • فریبا نوری

      بهمن 10, 1397

      سلام دوباره و سپاس بیکران به مهر و لطف قولتان @};-@};-@};-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا