🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جسد شده ام..

(ثبت: 239527) خرداد 12, 1400 

 

انگشتانم را
فرو می برم
در چشمانم
این سد
اگر فرو بریزد
دنیا را
آب خواهد برد…
اتفاق افتاد
شب و روز در آغوش یك غریبه
بی قرار هم باشیم…..!!
و بعد از هربار هم آغوشی
به یاد آغوش هم بیصدا گریه كنیم….
بی تو…
خانه ام را… شناسنامه ام را… گهواره ام را پیدا نمی كنم…
بگذار گورم را هم گم كنم…
تنم در آغوش كسی است و
دلم و روانم پیش دیگری ، آری من یك جسد شده ام تاوان سختی میگیرد هر ثانیه عشق تو از من در آغوش دیگری..
نالیدن از این فاصله ها ,كار قلم نیست..
مهران قرجه داغی

هشتم فروردین نود و شش
بیست هشتم مارس

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا