🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشنواره ی شعر سروش، سروش 4

(ثبت: 243912) دی 7, 1400 

جشنواره ی شعر سروش
سروش 4

سروش هدیه ای از جناب
محمدجواد عطاء اللهی به جشنواره ی شعر سروش

به زمستان، امید می‌گویند

به بهاران، نوید می گویند

و تو را روز عید می گویند

لحظه ی آمدن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 7, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد گرامی چه خوب از جانب دوستان
    . استقبال می شود .
    . که خوشحالی شماست 🌺🌿🌹🌿🌺

    • درود ها و سپاس ها یتان دوست گرانقدر🌹🌹🌹🌿🌿🌿💐💐💐

  2. مریم محبوب

    دی 8, 1400

    🌺🌺🌺🌺🌺

    درود

    لحظه آمدن چه رویایی است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا