🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشن سروش

(ثبت: 234757) دی 1, 1399 

روزشمار #یکم_بهمن / #یکم_دلو
(20 ژانویه)

سومین جشن میلاد #شعر_سروش

Рӯзшумори ҷашни милоди #Шеьри_СУРӮШ

سروشی از جناب
علی سیاوشی

شیوه ی گفتگویمان chat شد
مونس و هم نشینمان cat شد
اشکم و غبغب همه fat شد
بر سر جملگی ما hat شد
یک کمی گیجم !

#شعر_سروش
#علی_سیاوشی

اولین های شعر سروش

#عیسی_غفوری
#حبیب_رضائی_رازلیقی
#شهاب‌_الدین_شجاع
#علی_سیاوشی
#حامی_شریبی
#علی_معصومی
#محمد_صدوقی
#طاهره_حسینزاده
#ایمان_اسماعیلی_راجی
#محمدعلی_رضاپور
#وغیره
👇👇👇
@sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا