🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جفا نامه

(ثبت: 263279) شهریور 14, 1402 

به نام خدا

گفتم به خودم اگر رسد هربارم
هر لطف و جفا ز یار ، آن بنگارم

بنگاشتم و یکی جفانامه بِشُد
یک لطف نیافتم در آن ، بشمارم

امین اصلانی / امیر اصلانی (اَمی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):