🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جمال مطلق الهی

(ثبت: 2633) مهر 26, 1395 
جمال مطلق الهی

درشب ظلمانيم ماه منيرم بودي
                                        درغم طوفانيم نور اميدم بودي
از ازل تا به ابدنور توست در دلم
                                 درشب جانفرساي دلم صبح سپيدم بودي
من زخود جستم و تو را رستم الهي
                               رسته ايي که يافتم چه خوش منظرم بودي
دانستم که ندانم مانده ام در جهلم
                                     اين اميدواري به الله سير عروجم بودي
در مکتب حق ازلي و ابدي درماندم
                                        حقا که رو بسويت رفتن مبداتعاليم بودي
درتب و تابم زخود بيگانه ام بارالها
                                          از ازل تا به ابد مرا نور صعودم بودي 
در کتاب تکوين عالم کلمات نورانيست
                                          درمقام نابيناييم  تو نطق توانم بودي
هر ديده ايي که سويت رود نابينا شود
                                          نور جمال مطلقت در دلم آشنایم بودي
يارب چگونه گويم تو را خواهم وحال
                                        من محدود و ناقصم تو الله اعظم بودي
خدايا علي بيچاره ات نور توست درش
                                         در دل محدودم را تو مقصودم بودي

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا